Uitzicht vanuit de Premium Suite Royal Ashton

11 juli 2019 - Taunton, Verenigd Koninkrijk

Vannacht geslapen in het Royal Aston hotel in Taunton. Ik slaap in een 1-persoons Premium Suite. Zie de foto voor het uitzicht vanuit de kamer, indrukwekkend. De flatscreen tv heeft de afmetingen van een A4 velletje. Alles is verouderd en of stuk. Voor mij is het prima, wat kun je verwachten voor £ 53? Het is een hostel vermomd als een Royal Hotel. Ik denk niet dat Prins Edward hier heeft gelogeerd. Vanaf vandaag probeer ik mm reisverslagen weer op te pakken. Eergisteren hield mn splinternieuwe Samsung A70 er spontaan mee op. Niets, nada, zero... Ik navigeer op mn telefoon, zoek en boek mn overnachtingen, het is mn contact met het thuisfront. Terwijl ik daar sta met de kapotte telefoon in mn hand, in de middle of nowhere realiseer ik me dat ik geeneens Jeannette's nummer heb (immers in telefoon). Waar ga ik heen, wat doe ik nu? Het is uiteindelijk goed gekomen met een 'thuiskomertje' die ik nu gebruik. Ik bespaar je het verhaal, maar het was nogal stressen om dit alles voor elkaar en werkend te krijgen. Ik moet denken aan mijn fiets rondreis in Ierland 40 jaar geleden. Volgens mij hadden we toen geeneens een mobiele telefoon, toch? Toen lukte het ook.

1. Ria Kerssies:
    11 juli 2019
    Onze telefoon is tegenwoordig ons leven. Maar toch handig om ook nog iets op te slaan in onze hersencellen.Zoals het nr van onze geliefde.
  2. Ria Kerssies:
    11 juli 2019
    Je krijgt groeten en liefs van Jenny en jan. Ze vinden het lastig hoe en waar te reageren. Bij deze.
  3. Wout:
    13 juli 2019
    Inderdaad. Nu ervaren we stress als “het ding” ons in de steek liet......ook een les....