Lands End en The Minack Theatre

4 juli 2019 - Sennen Cove, Verenigd Koninkrijk

Rowena Cade bouwde in de jaren 30 het Minack theatre in haar achtertuin met hulp van haar tuinman. Het moet een enorme klus zijn geweest en ze hebben er de nodige jaren over gedaan. Maar er staat nu een uniek amfibie openlucht theater dat behoort tot de beroemste ter wereld. Ik ben vanmiddag naar de leuke voorstelling Perfect world geweest. Een uur voor tijd stond er al een rij van hier tot Lands End.

Ik ben er! Lands End, vandaag op de kop af 14 dagen geleden gestart in Dover. Mijn Komoot app zegt dat ik 813 km heb gefietst. De 'terugweg' gaat wat meer kilometers vergen en gelukkig heb ik hier een paar dagen meer tijd voor. Als je hier vooral langs de wat drukkere wegen fietst doen de auto's behoorlijk wat stof opwaaien. Je merkt dat als je je haren wast. Ik heb daarom moeten besluiten om mijn douchefrequentie op te voeren tot eens in de 2 dagen. Ik beschouw dat als mijn grootste nederlaag tot op dit moment.

1. Maaike en Jan:
    4 juli 2019
    Goeie reis op de heenweg terug, Jan.
  2. Esmee:
    5 juli 2019
    Jeetje pap.. heftig om te lezen dat je meer moet gaan douchen! Je kan altijd nog stoppen hé als deze overgave je teveel is
  3. Ito:
    7 juli 2019
    Ja Jan, je hebt zeker al wat kilometers aan de broek...Tour verslaggever-praat. Ik zit hier afwisselend naar de Tour of USA -NL, damesvoetbalelftal finale te kijken.. wat ontspanning hier, Tara’s baby is vandaag uitgerekend...ook spannend/hectisch! Succes Man👍🏻