Ducktape en een double Whopper

28 juni 2019 - Exeter, Verenigd Koninkrijk

Vanmorgen nog geen 30 meter bij Bob's B&B vandaan of er valt wat op grond en mijn ondersteuning (het is gelijk steil) valt direct uit. Ik zoek de onderdelen bij elkaar, het is een klein apparaatje dat contact maakt met de versnellingskabel. Denk maar niet dat er hier een fietsenmaker is in Lyme Regis.  En al helemaal geen die iets met elektrische fietsen doet. In een zijsteeg probeer ik er achter te komen hoe het zaakje in elkaar heeft gezeten en na een uur trial and error zit het zaakje weer op de kabel: Ducktape, de beste uitvinding na de ontdekking van het wiel! Zie foto. Het resultaat is onmiskenbaar een stukje Jan Adam Design. De kenners weten dan genoeg: het lijkt heel wat, maar valt bij het minste of geringste uit elkaar. Morgen probeer ik er nog een paar tieribs omheen te wurmen. Het was warm en zwaar... Ik ontmoet ergens onderweg op een heuvel een jonge knaap, Peter. Hij is hout aan het snijden, leuke ontmoeting (zie foto). Ik overnacht hier op de campus van University of Exeter. Ben zojuist nog even bij de wereldberoemde kathedraal geweest. Maar daar heft men entree en uit principe betaal ik geen geld om een kerk binnen te gaan. Een kerk moet toegankelijk zijn voor iedereen, dus ik ga die commercie niet sponsoren. Nogmaals, de tocht was zwaar vandaag, maar niets is zo zwaar dan het wegwerken van een double whopper menu bij Burger King.

1. Maaike en Jan:
    29 juni 2019
    Keurig Design, Jan. Ge moet plakken met de banden die ge hebt en verder: 33% is geen stijl!
    Ik heb hier thuis, voor me op tafel een meter uitgetekend en aan het eind van de meter de meetlat 33cm. omhoog gezet, niet te geloven: lang leve Volt en Ampère. Het leuke is wel dat die kinetisch opgebouwde energie ook weer een keer geloosd kan worden. Veel succes, Jan, ook berg af.
  2. Esmee:
    30 juni 2019
    Jan Adam design is mijn favoriet ❤️
  3. Mario:
    7 juli 2019
    Top Jan met die reparatie. Had niet anders van jou verwacht!👍