Na 1783 km....

21 juli 2019 - Canterbury, Verenigd Koninkrijk

Ik ben er, gisteren was een ritje met 2 vingers in de neus. Lieve mensen, dit wordt een heel korte post. We zitten namelijk op een afgelegen plek waar Hannah, de boerin die de Shepard hut verhuurd, ook Digital Detox retreats organiseert. Nou, dan weet wel hoe het met de digitale bereikbaar zit hier.... Laat -als je dat nog niet gedaan hebt- even weten hoe je het hebt gevonden mijn reis te volgen. Ik ga je vroeg of laat weer tegenkomen in het echte leven....

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Evelien Altena:
    21 juli 2019
    Jan het was super leuk om je te volgen,veel informatie met een komische toon.Goed gedaan!👍
  2. Jesse:
    21 juli 2019
    Loved it!
  3. Erik en ina:
    22 juli 2019
    Het was super om jou op deze manier te volgen! Mooie verhalen en anecdotes! 😘
  4. Eefje:
    23 juli 2019
    Het was heel leuk om je reis op deze manier te volgen, Jan. Je hebt je avonturen mooi beschreven!
  5. Jan en Ada:
    24 juli 2019
    Geweldig genoten! Heel bijzonder om deze mooie verslagen te lezen en te genieten van jouw mooie beelden. Super!
  6. Ria Kerssies:
    27 juli 2019
    Jan wat ben je veel ervaringen rijker geworden. Jezelf tegen gekomen. Gezegend man ben je dat je dit durft en kunt. Heel graag hoor ik live nog een keer je gedachten en ervaringen hierover. Ik keek er steeds naar uit om te lezen hoe je dag
    was geweest.Volg je graag op een eventueel volgende tocht. Voor nu genieten samen met je lief.xx
  7. Jan de R:
    29 juli 2019
    Prachtig Jan. Heb geboeid gelezen en genoten. Respect!
  8. Wout:
    29 juli 2019
    Prachtige verhalen met historische kennis en waarde. Met de onvervalste Adamhumorsaus erover zijn je verhalen juweeltjes👍🏼
  9. Hans Wortman:
    30 juli 2019
    Met veel plezier je belevenissen gevolgd.
    Gr. Hans
  10. Bennie en Gini:
    1 augustus 2019
    Beetje laat Jan maar wat een belevenis en wat heb je het allemaal prachtig vertelt/geschreven. Elke keer weer een genot om het te lezen. Dikke knuffel van ons...😘😇
  11. Henk en Hennie:
    3 augustus 2019
    Jan dankjewel voor je prachtige bijzondere verhalen erg van genoten geniet nog van je vakantie met je vrouwtje en een goeie reis naar huis!tot in zeewolde en dan gaan we hoop ik nog even genieten van je reis.liefs en knuffel van ons.
  12. Marjolein:
    3 augustus 2019
    Ha lieve Jan, terwijl jij al weer helemaal hier geland, lees ik je in de vertraging.....Ben benieuwd of 't je gemakkelijk af gaat, of dat in jou nog het verlangen naar het eenvoudige ritme van opstaan, ontbijten en op pad gaan, buiten zijn, eten, ergens aankomen, slapen.. 't was mooi om met je mee te lezen en zo een beetje mee te kunnen fietsen....we zien elkaar!